Lipunmyynti

Lipunmyynti

Liput Naantalin Teatterin esityksiin kannattaa hankkia näppärästi etukäteen verkosta osoitteessa www.ideaticket.fi.

Lippuja voi varata myös puhelimitse tai sähköpostilla suoraan teatterista. Lipunmyynti aukeaa teatterilla (osoitteessa Putkikatu 20) puoli tuntia ennen esityksien alkua.

Huom! Teatterin ovet avautuvat 30 min ennen näytöstä ja sulkeutuvat 5 min ennen esityksen alkua. Olethan siis hyvissä ajoin paikalla ja lunastat varatut liput viimeistään 15 minuuttia ennen esitystä.

Palvelemme puhelimitse ja sähköpostilla kaikissa lippuihin ja teatterikäyntiin liittyvissä asioissa:

Puh 044 7177070 (arkisin klo 10-17)
info@naantalinteatteri.fi

Lippuvaraukset

Lippuvaraukset ovat voimassa esityspäivään asti ja ne lunastetaan teatterin ovella. Ryhmävaraukset on lunastettava 2 viikkoa ennen esityspäivää. Lunastettuja lippuja ei vaihdeta tai osteta takaisin.

Erityisryhmien varaukset

Mikäli liikut pyörätuolilla tai tarvitset avustajan, liput kannattaa varata hyvissä ajoin etukäteen teatterin oman myyntipalvelun kautta numerosta 044 7177070 (arkisin klo 10-17) tai info@naantalinteatteri.fi.

Saattajakortin haltijan pääsevät avustettavan kanssa maksutta Naantalin Teatterin esityksiin.  

Ryhmäliput

Ryhmille (min. 10 hlöä) on tarjolla edullisempi ryhmähinta näytöksiin. Lue lisää Ryhmät ja yritykset -sivulta.

Bullerian väliaikatarjoilut

Naantalin Teatterin Bulleria-kahvio palvelee ennen esityksiä ja väliajalla. Emme tee ennakkovarauksia väliaikatarjoiluihin vaan Bulleriassa mennään jonotusperiaatteella.

Maksuvälineet

Liput voi maksaa käteisellä, pankkikortilla tai yleisimmillä maksukorteilla. Lisäksi lipunmyynnissämme maksuvälineinä käyvä Smartum-kulttuurisetelit, SmartumPay ja ePassi.

Laskuttaessa lisäämme laskutuslisän.

Esityksen peruuntuessa

Esityksen peruuntuessa teatteri tiedottaa asiasta lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla. Esityksen peruuntuessa liput peruuntuvat automaattisesti.

Esityksen vaihtuessa pakottavasta syystä (esim. näyttelijän sairastuessa), teatteri pyrkii järjestämään korvaavan esityksen ja tiedottamaan lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla.

Mahdolliset hyvityspyynnöt lipuista tulee tehdä pääsääntöisesti kuukauden kuluessa alkuperäisestä esityspäivästä, tai erikseen ilmoitettuun päivään mennessä.